Memaparkan catatan dengan label rihura. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label rihura. Papar semua catatan

TESTIMONI #4 JUS AIMRA'A: PAYUDARA MAKIN BESAR, PRODUK MENJADI


"PAYUDARA MEMANG TEGANG, PRODUK MEMANG MENJADI"


Customer minum 1 botol setengah dah. Hampir 2 botol, katanya payudara tegang, memang menjadi. Tak dinafikan, sis pon rasa nipple dan payudara memang tegang, asbab herba pueraria mirifica dalam ni. Alhamdulillah produk selamat dan berkesan.


Jangan risau, sama ada anda sudah berkahwin atau belum berkahwin, Jus Aimra'a bakal membentuk tubuh badan anda dengan lebih mantap seperti yang anda inginkan. Ada orang yang mempunyai payudara kecil, puting kecil dan susah untuk tegang.  Alhamdulillah, Jus Aimra'a dapat membantu anda mengatasi masalah tersebut kerana Jus Aimra'a terhasil daripada herba terbaik wanita iaitu Pueraria mirifica, manjakani dan daun kacip fatimah.

Bukan sahaja payudara, tetapi ia juga dapat membentuk dan membesarkan punggung anda, wauu semakin seksi isteri di rumah!  Jangan pelik kenapa suami asik nak melekat dekat anda je. eheee. 





Untuk pengetahuan anda, Jus Aimra'a adalah produk jus kesihatan wanita yang sihat dan selamat, lulus KKM, dihasilkan oleh kilang bertaraf GMP, halal dan boleh diambil oleh wanita yang berumur seawal 18 tahun sehingga 70 tahun. 

Ia bukan sahaja dapat mencantikkan tubuh badan anda dan menyihatkan kesihatan wanita, tetapi juga dapat mengatasi masalah wanita berumur yang hampir mengalami menopous.  Ia dapat mengurangkan sakit dan penat ketika hampir menopous.

Ya, bolehlah anda syorkan kepada ibu-ibu dan wanita-wanita berumur yang anda kenali! Tak kurang juga kepada mereka yang letih bekerja iaitu suri rumah dan wanita bekerjaya di luar sana.

Nak tahu kelebihan jus Aimra'a? Jom lihat di sini:



TESTIMONI #3 JUS AIMRA'A: PAYUDARA MAKIN TEGANG

" PAYUDARA MAKIN TEGANG, CEKANG" 



Ini testimoni customer sis yang berumur 50 tahun. Cayalah! Baru-baru ni, dengar kata customer ni kawen baru dan menamatkan zaman janda. Alhamdulillah. Pastilah awet muda dan mantop sgt!



Bayangkan, payudara terasa tegang dan mantap. Ha, siapa tak nak? Memang seksi tu, tambah-tambah bila bersama suami. Opss, tak payah cerita lah hal dalam kain. Heh heh. Ternyata khasiat jus Aimra'a amat menakjubkan.




Untuk pengetahuan anda, Jus Aimra'a adalah gabungan herba delima, pueraria mirifica dan juga kurma. Semua herba tersebut mempunyai khasiat dan manfaat yang tersendiri.  Tak dinafikan lagi. Sebab itu, disarankan untuk anda makan buah delima, kurma dan herba pueraria mirifica ini pula amat susah untuk dijumpai. 

Masyarakat indonesia yang selalu gunakannya di dalam jamu atau produk kecantikan mereka. Sebab tu, body-body gadis indonesia banyak cantik-cantik dan mengiurkan gitu. Alahai. Jangan marah ye,, sis cerita yang benar-benar sahaja. Hehe.

Gadis-gadis dan mak-mak di Malaysia wajib cuba minum Jus Aimra'a untuk dapatkan tubuh badan yang mantap, aset payudara dan punggung yang besar dan bulat. Pasti mengancam! 

Jom minum Jus Aimra'a! Harganya juga amat berpatutan u olls.




TESTIMONI #2 JUS AIMRA'A: PAYUDARA BESAR, PERUT KEMPIS



Customer sis terkejut sangat selepas minum Jus Aimra'a dalam sebulan. Katanya aset payudara terlalu besar selepas minum. Kan sis dah cakap, kesan herba pueraria mirifica semulajadi memang terbaik! Kalau aset besar, mestilah yang bawah tu pun besar. Sebab pueraria mirifica herba ni memang memantapkan aset-aset kewanitaan seperti payudara dan punggung. 

Ha gitew. Kelas kau! 

"ASET BESAR SANGAT, PERUT KEMPIS, BUAH DADA MEMBESAR"


Wauhhh, mengancam sangat tuh. Aumm patutlah suami asik puji dan berkepit dengan kita semacam je.




Katanya, nak stop dulu minum sebab aset payudara dah besar. Sebenarnya, ia memang memantapkan. Kalau korang badan flat atau memang tak de bentuk payudara, memang pergghh lepas ni naik sikit-sikit, saiz 32 jadi 34 jadi 36 jadi 38 gitu. 

Wah teruja sangat-sangat kan. Paling best lagi, perut kempis. Memang boleh kurus sebab kandungan acai beri dan apple juice amat membantu merampingkan tubuh badan sis. 

Suami sis suka sangat sis minum jus Aimra'a ni, bila sis tak minum, dia yang ingatkan. Nampak tak kesannya tu bukan je kita dapat tubuh badan yang ideal, tapi kita dapat puaskan hati dan nafsu suami pulak. oopsss!



Testimoni #1 Jus Aimra'a: Payudara Dan Punggung Besar Dan Bulat



Alhamdulillah, dengan Jus Aimra'a, aset payudara dan punggung lebih besar. Bukan senang nak dapatkan tubuh badan yang ideal dan mantap, nak nak pula payudara besar dan bulat. Aummm. Rin terima feedback terbaik di Group SihatCantik ni. Kebanyakan pengguna Jus Aimra'a memang akan cakap Payudara mereka nampak makin besar. Seronok tu, berita baikkkkk baq hang!

"Saya rasa saya ni kategori naik cepat kot, ramai perasan aset saya makin besar"

Aset payudara ni kalau kecil nampak tak padat, kalau besar tu nampak padat, bulat, besar dan cantik. Takkan nak biarkan kalau ada cara untuk cantikkan dan besarkan payudara dengan herba yang selamat. Dengan mengamalkan Jus Aimra'a, kesan yang optimum dan berterusan sehingga suami pun suka kita amalkannya.  Suami sis pun banyak kali puji sis dan puji jus aimra'a sekali. Kemain lagi tu.




Jus Aimra'a mengandungi herba Pueraria Mirifica yang memberi manfaat terbaik terhadap payudara dan punggung.  Selalunya wanita yang inginkan tubuh badan cantik dan payudara yang mantap terlupa menilai khasiat herba atau sesuatu produk. Itulah kesilapan anda semua, sepatutnya anda perlu menilai dan menyelidik akan khasiat dan zat untuk menjadikan payudara dan punggung besar, mantap dan hebat. Jangan percaya dengan kata-kata sahaja, tapi percayalah dengan fakta.

Dek kerana ramai wanita yang memerlukan makanan tambahan atau herba untuk membesarkan payudara dan punggung, Jus Aimra'a diformulasikan dengan gabungan Pueraria Mirifica, Delima dan Kurma. Banyak manfaat dan nilai Jus Aimra'a dalam mencantikkan dan menyihatkan luar dalaman seorang wanita. 

Tindak Balas Jus Aimra'a

Kurma dan Delima memberi kesan positif terhadap kulit dan dalaman tubuh badan. Kurma menjadikan tubuh badan anda lebih bertenaga dimana tenaga luar dan dalam akan lebih banyak berbanding biasa, bukan apa, maksudnya anda akan sukar untuk letih. Kerja dari 9 pagi sampai 9 malam pun, akan kurang rasa letih. Badan pula segar dan tak penat macam selalu. Feedback ini dikongsikan oleh pelanggan Jus Aimra'a bernama (Ayu,27).

Memang puas hati sebab apa yang pelanggan nak semua dapat dari 1 Jus ini. 

Minggu Pertama: Terasa kulit anjal dan lebih licin. Rasa kenyang dan tak banyak makan.
Minggu Kedua:  Terasa payudara membesar sedikit 
Minggu Ketiga: Payudara membesar, rasa perut ramping sikit
Minggu Keempat: Terasa punggung makin membesar

Apapun, kesan tindak balas jus bergantung kepada jenis tubuh seseorang individu. Herba Pueraria Mirifica sangat berkesan dalam meningkatkan saiz punggung dan payudara wanita dengan baik sekaligus memcantikkan bahagian dalaman wanita. Jom lihat kelebihan herba Pueraria Mirifica.

Kelebihan Pueraria Mirifica


Terdapat banyak kelebihan pueraria mirifica wajib anda tahu, semuanya terdapat dalam Jus Aimra'a yang menjadi peneman setia semua wanita. Dengan adanya Jus Aimra'a , anda akan mendapat segala manfaat-manfaat pueraria mirifica ini.

Payudara Dan Punggung



Kelebihan Pueraria Mirifica #1:  Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
Kelebihan Pueraria Mirifica #2:  Memantapkan lagi bentuk dan menjadikan ia lebih padat dan besar, bentuk yang cantik dan bulat besar.
Kelebihan Pueraria Mirifica #3:  Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut akibat zat tersekat dan sebagainya.
Kelebihan Pueraria Mirifica #4:  Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara dengan lebih cantik.
Kelebihan Pueraria Mirifica #5:  Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Kelebihan Pueraria Mirifica #6:  Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
Kelebihan Pueraria Mirifica #7:  Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

Rahim Dan Vagina



Kelebihan Pueraria Mirifica #8:  Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
Kelebihan Pueraria Mirifica #9:  Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
Kelebihan Pueraria Mirifica #10:  Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
Kelebihan Pueraria Mirifica #11:  Melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
Kelebihan Pueraria Mirifica #12:  Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Kelebihan Pueraria Mirifica #13:  Menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
Kelebihan Pueraria Mirifica #14:  Menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.


Aduh, seronoknya baca manfaatnya kan. Apa lagi, kena minum Jus Aimra'a lah macam ni. Jus Aimra'a lulus KKM, berdaftar SSM, Halal, bertaraf kilang GMP, sihat dan selamat untuk anda amalkan! Jom whatsapp sekarang untuk consultation Percuma berkaitan Jus Aimra'a.



Jom baca juga:


Apakah Jus Aimra'a? Perempuan Wajib Tahu!

Semua perempuan wajib tahu apa Jus Aimra'a yang sering disebut-sebut oleh ramai wanita yang lain. Wajib sangat-sangat sebab ia memberi manfaat kepada semua wanita diluar sana yang tak yakin diri dan selalu berdiam diri sebab ada masalah dalaman dan luaran.  Pendek kata, sedikit sebanyak tentang Jus Aimra'a pasti mempunyai kaitan dengan anda semua.


Apakah Jus Aimra'a?


Jus Aimra'a adalah sejenis pati herba yang diformulasikan oleh kurma, delima dan pueraria mirifica serta herba-herba terbaik wanita. Ia boleh diminum oleh semua wanita untuk meningkatkan tenaga dan menyegarkan badan setiap hari. Khasiat kurma, delima, pueraria mirifica dan herba-herbanya amat baik untuk kesihatan sekaligus membantu menyihatkan badan, mengatasi masalah wanita dan mencantikkan wanita luar dan dalam. Untuk pengetahuan anda juga, Jus Aimra'a adalah produk keluaran Rihura Herbs Enterprise (002942099-U) yang telah dihasilkan di kilang bertaraf GMP yang sihat dan selamat.

Kenapa Perempuan Wajib Tahu Pasal Jus Aimra'a?



Ramai wanita yang mengalami masalah kesihatan dan kecantikan tetapi tak sedar. Ada pula yang tak pernah berikhtiar untuk menjadi lebih baik, end up macam-macam masalah yang berlaku dan tak dijangkakan. Cukuplah setakat sihat luar dalam dan dapat menjalani kehidupan yang bahagia dunia akhirat.

Yang penting dapat meningkatkan tenaga dan kudrat untuk bekerja, menjaga anak dan suami serta beribadah kepada Allah SWT.  Ada orang yang tak berapa minum susu, terlebih minum susu dan tak suka makan vitamin. Jadi, sistem imunisasi perempuan semuanya berbeza dan tak sama.  Ada pula yang memang tak suka makan banyak, ada pula terlebih makan sehingga menyebabkan penyakit yang banyak bertandang.

Pertama sekali, anda harus kenali jenis badan anda, tahap kesihatan dan masalah anda. Sekiranya anda tiada penyakit kronik dan inginkan kesihatan yang sihat dan cantik luar dalam, tidak salah untuk anda amalkan herba, jamu ataupun vitamin.

Terdapat banyak sebab kenapa perempuan perlu amalkan minum Jus Aimra'a. Berdasarkan kajian dari Team Rihura, Jus Aimra'a sesuai diminum oleh semua wanita yang sudah datang haid sehinggalah hampir monopous.


Kenapa Perlu Amalkan Jus Aimra'a?


  • Dapat menstabilkan haid wanita / Haid datang tepat waktunya
  • Mengatasi masalah sakit senggugut yang teruk dan berterusan
  • Mengatasi sakit hampir monopous
  • Menganjalkan kulit tubuh badan dan wajah
  • Mengatasi masalah luka dalaman 
  • Menurunkan kolestrol dan berat badan yang berlebihan
  • Menjadikan kulit lebih awet muda
  • Membentuk dan membesarkan aset payudara dan punggung
  • Membekalkan tenaga dalaman dan luaran untuk wanita
  • Mengecutkan jerawat dan masalah kulit radang
  • Badan tidak letih lagi setiap kali bangun pagi
  • Menguatkan rahim dan menyuburkan hormon

Tidak hairanlah kenapa ramai wanita perlu tahu pasal Jus Aimra'a, tengoklah kelebihan dan manfaatnya, pasti semua wanita perlukannya. Paling penting sekali, Jus Aimra'a lulus KKM, berdaftar dan selamat diminum sebagai makanan tambahan. Selain dapat membantu mengatasi masalah anda hadapi, Jus Aimra'a juga bakal mengembalikan kebahagiaan rumah tangga anda. Insyallah! Itu Pasti! Sis pun banyak kali suami tegur suruh minum Jus Aimra'a sebab dia pun tahu kesannya bila bersama isteri ni. Ececewahhh.

Nak Tahu Lebih Lanjut? Klik:

WAJIB BACA

Kurma Ajwa Asli Madinah : Ciri-ciri, Khasiat, Kelebihan, Harga Terkini

Kurma Ajwa merupakan kurma bangsawan atau kurma nabi yang bertekstur lembut, kering yang lembab, halus dan sangat lazat dari Arab Saudi. Me...