Perbezaan Barang Jenama Amway Dengan Barang Jenama Lain - Rina Zul

Khamis, 30 Mei 2019

Perbezaan Barang Jenama Amway Dengan Barang Jenama Lain


Assalamualaikum wbt semua


Topik hari ini agak hot! Antara semua barang dalam malaysia ni, tipulah kalau cakap barang amway tak mahal.  Sebenarnya barang amway ni kalau ikutkan memang agak mahal berbanding produk lain tetapi.. barang amway ni sangat tahan lama... dan apabila dibandingkan produk amway dengan produk yang lain, produk amway sangat-sangat berkualiti.  

Sudah tentu akan puas hati, berbaloi sangat-sangat, malah lebih jimat.  Yes all.  Memang takkan rugi tau.  Jadi apa lagi?  Anda perlu perlu dan perlu cuba.  Rasailah perbezaan produk ini dengan produk yang lain.  Dan disini saya cadangkan anda cuba bandingkan setiap satu produk amway dengan produk di pasaran sana. 


Nak tahu apa perbezaan produk amway dengan produk yang lain?

Perbezaan produk amway dengan produk yang lain adalah:


Produk Amway sangat menjimatkan.  Sebagai contoh, Salah satunya adalah ubat gigi glister.  Mengapa jimat? Ubat gigi ini boleh digunakan selama 6 bulan. Sedangkan ubat gigi lain paling kuat sebulan dua.  Harga pun berbaloi. Takkan rugi , malah lebih jimat.



Image result for ubat gigi glister kl

Barang Amway juga sangat berfaedah / manfaat yang tak disangka dan sangat berkualiti.
Related image



Untuk pengetahuan anda, botol Dish Drops 4 liter boleh digunakan selama 10 bulan itupun masih berbaki lebih dari separuh botol. Bermaksud setahun lebih anda boleh gunakannya. Kalau tak guna dish drop ni, tiap-tiap bulan kena pergi beli sabun basuh pinggan.  Betul tak?

Ini pula perkara yang anda tidak pernah sangkakan....jeng jeng jeng.....

Image result for dish drop amway
Tengok betul-betul, 1 botol dish drop tu bersamaan dengan 11 setengah botol jenama lain (sabun basuh pinggan).  Untung tak? Sudah tentu untung dari segi kualiti, harga dan masa :) Banyak lagi sebenarnya kelebihan barang-barang amway ni berdasarkan pada jenis barang.  

Kalau anda perhatikan betul-betul di atas blog ini ada pilihan shopping/ berbelanja, anda boleh klik situ dan lihat pelbagai jenis kategori barangan amway yang kita ada serta anda boleh juga godek-godek tengok di katalog amway yang saya sertakan.  Semestinya kalau anda nak beli , saya akan berikan harga ahli kepada tuan / puan, dan anda boleh bayar dengan harga yang lebih murah :)

Anda yang belum cuba lagi produk Amway, seeloknya cubalah buka hati untuk mencuba kerana percubaan ini mungkin dapat menjadikan kehidupan anda lebih baik, jimat, sihat dan bahagia.  Belum cuba, belum tahu.  Kalau anda tak kenal, maka anda tak cinta. 

Di sini saya ringkaskan sedikit sebanyak beberapa barang-barang Amway yang sangat hebat belaka yang sangat famous dan terkenal yang anda wajib tahu.



Losyen Tangan & Badan ALLANO (250g)


Ini adalah losyen badan berasas buih yang unik.  Ianya sangat mudah disapu.
Tidak comot atau berminyak.  Mengandungi Alantoin dan Lanolin - untuk melega dan melembap kulit yang paling kering sekalipun.  Kalau taknak nyamuk atau binatang gigit, pakailah lotion ni, nak berkhemah ke, masuk hutan atau apa-apa. 




Deodoran Bau Segar Antipeluh Berbuli BODY SERIES (100ml)



Ini adalah deodoran yang paling semua orang tak boleh tahan.  Mahal tak mahal sangat tapi okey lah. mahal la jugak. Yang tak tahan tu bukan sebab mahal.. tapi sebab tak perlu sapu banyak-banyak. Sekali sapu atau sekali layang je dah okey. Tahan sehingga 48 JAM!!! 48 jam maksudnya 2 hari.. Pernah tak ada deadoran tahan 2 hari? Mana ada. Dan kalau anda mandi sekalipun , memang ketiak tak peluh-peluh.  

Hebatnya ia tiada alkohol, dibuat dari bahan semulajadi iaitu lichen! Sesiapa yang memakai deadoran ini sangat hebat luar biasa. Ia akan memberikan aura positif dan sihat kepada anda. 



Glos Bibir ARTISTRY (6ml)


Kecantikan sangat penting bagi wanita dan kelebihan seorang MUA (mekap artis) juga bergantung kepada barang mekapnya.  Kecantikan dapat dihasilkan dengan Glos Bibir ARTISTRY .  Glos bibit artistry ini memberikan anda kilauan dan warna yang memukau dengan hanya satu sapuan. 

Bibir anda juga mendapat belaian yang diperlukan; minyak jojoba dan avokado memberikan penghidratan sementara pigmen fokus lembut dan mutiara mengurangkan garis-garis halus dan mencegah warna gincu dari merebak keluar. Anda bukan sahaja kelihatan berseri dengan sapuan warna berkilauan, malah bibir anda juga kelihatan lebih licin, lebih penuh dan lebih segar!  

Anda perlu perlu dan perlu bertukar dengan glos bibir Artistry ini.  Kenapa orang yang betul-betul pandai mekap atau betul-betul banyak ilmu tentang make up sahaja yang gunakannya? Cuba anda renungkan.





Maskara Pelebat SIGNATURE EYES ARTISTRY - Black (8.3ml)


Lagi-lagi produk Artistry.  Ya. Maskara Pelebat SIGNATURE EYES ARTISTRY menjadikan bulu mata lebih lebat sehingga 600% . Ianya adalah untuk penampilan paling lebat, paling dramatik. Selain itu, Berus MagnaBoost dan FullFX Formula adalah yang termaju, ketebalan setiap helaibertambah serta-merta untuk mata yang tajam lagi memukau.


Berus MagnaBoost yang eksklusif direka untuk mengangkat bulu mata dan memberuskan rumusan tersebut dalam jumlah optimum untuk menyerlahkan setiap helai secara dramatik.


Rumusan FullFX dengan polimer penebal dan pigmen yang pekat menyaluti setiap helai bulu mata. Ianya dirumus dengan bahan-bahan perapi untuk merawat sambil mencantikkan bulu mata. Tahan lama, tidak terserpih, tidak comot, tidak runcing dan tidak kusut.



Terdapat banyak lagi barangan yang menarik dan sangat berbaloi.  Anda boleh lihat di catalog dalam website ini.  Kerana barang-barang yang saya update di sini anda boleh datang ambil bila-bila masa , atau kami boleh post kepada anda bila-bila masa juga.  :)

Klik untuk terus Whatsapp: 

Tiada ulasan: