Ubat Gigi Glister | Ubat Gigi Semulajadi Tanpa Bahan Kimia 100% - Rina Zul

Khamis, 30 Mei 2019

Ubat Gigi Glister | Ubat Gigi Semulajadi Tanpa Bahan Kimia 100%



Ubat gigi glister adalah ubat gigi Halal dan Islamic product. Sangat-sangat berkesan kerana sumbernya pun tiada chemicalTiada bahan kimia langsung korang faham tak? Free from chemical.  

Yang penting ada tanda hijau bawah ubat gigi tu, tanda yang menunjukkan produk tanpa kimia. Gigi yang berulat, berlubang, yang sakit dan sebagainya tak perlu ragu-ragu atau bimbang. Sebab ubat gigi ni baru betul ubat gigi. Selama ni dipasaran macam pencuci gigi je, semata-mata nak gigi bersih.. Yang ni,selain bersihkan gigi, ianya mengembalikan mineral pada gigi dan menjadikan gigi kuat semula serta bertambah sihat…

Hijau bermaksud semulajadi 100% bebas dari bahan kimia


Ubat gigi glister merupakan produk Amway yang sangat-sangat hebat! Anda boleh dapatkan dari sis degan harga yang sangat-sangat berbaloi.  Sis boleh explain detail apa kelebihan ubat gigi ini dan bantu korang gunakannya.  Nak tahu kenapa?


Cuba anda renungkan... Betapa seronoknya membayangkan gigi-gigi kuning kita menjadi putih bersih seperti gambar di atas. Syukurnya kan.. Gigi putih cantik, keyakinan pun terserlah. Yakin untuk senyum, yakin untuk bercakap, Yakin untuk makan depan orang dan sebagainya. Selama ni asyik sorok-sorok gigi kita je kalau depan orang kan.


Ubat gigi berfluorida multitindakan 200g



  • Ianya dirumuskan dengan REMINACT yang membantu menimbunkan kembali mineral-mineral penting pada enamel untuk menjadikan gigi lebih kuat dan melindungi daripada kaviti.
  • Memutihkan gigi, menyegarkan nafas dan membantu menanggalkan kesan warna pada gigi.
  • Mengandungi agen pengilatan untuk pembersihan yang lembut dan berkesan.

Kelebihan Ubat Gigi Glister adalah:

👍Memutihkan gigi
👍Menanggalkan plak
👍Mencegah kaviti
👍Membersih dengan lembut
👍Menyegarkan nafas


Ya. Memang betul semua ubat gigi diluar sana membersih dan memutihkan gigi.. Tapi tu bukan ubat gigi, tu pembersih gigi namanya.  Yang sebenarnya ubat gigi adalah memberi vitamin dan mineral kepada gigi supaya kembali kuat dan sihat. 






Perbezaan Ubat Gigi Glister dengan Ubat gigi yang lain


Semestinya ubat gigi glister dan ubat gigi jenama lain mempunyai perbezaan antara satu sama lain.  Apakah perbezaan mereka?

Apabila gosok gigi dengan ubat gigi berikut,

Sebagai contoh, Ubat gigi jenama Y, mengeluarkan lapisan di gigi kita secara berlebih sehingga menanggalkan lapisan perlindungan gigi ( Protective layer )

Manakala, Glister Toothpaste sekadar menanggalkan kotoran di gigi dan masih mengekalkan lapisan perlindungan gigi.


Selain tu, ubat gigi glister sangat jimat tau. Boleh tahan sehingga 6 bulan. Sangat-sangat berbaloi.  Satu keluarga wajib ada yang ni, kalau kita guna, anak-anak pun mesti guna. Barulah keluarga sihat, kesihatan terjamin :) 

GIGI WAJIB DIJAGA DARI KECIL LAGI YA~


Bukanlah nak mengutuk tapi kalau korang ada boyfriend atau suami yang merokok atau yang jenis tak reti jaga gigi, marilah kita bantu diorang dengan belikan ubat gigi ni untuk diorang. Macam rin lah..Belikan ubat gigi ni untuk suami. Alhamdulillah walaupun dia merokok ,tapi nafas dan mulut tak berbau pun. Rasa sedap je gitu..hihi. 

Ubat gigi lain lagi murah dari ubat gigi glister?

Ya. Setuju.  Tapi ubat gigi yang murah tu boleh guna sebulan, 1 ubat gigi. Ubat gigi glister ni boleh guna 6 bulan, 1 ubat gigi.  Yang mana satu berbaloi?  Contoh, jika ubat gigi biasa berharga dalam RM7.  Maka, untuk 6 bulan kita akan habiskan RM7 x 6 : RM42 untuk ubat gigi. Bayangkanlah RM42 utk ubat gigi selama 6 bulan. Sedangkan ubat gigi glister RM29 kita habiskan untuk 6 bulan? 

Jadi, yang mana satu berbaloi ya? Sebab itu saya selalu ingatkan kepada mereka-mereka diluar sana, gunakan harga yang berbaloi dan bijak. Kadang-kadang orang nak berbaloi tapi tak bijak. Ambil produk murah tapi tiada kualiti.  Sedangkan produk yang harganya sederhana tak murah sangat dan tak mahal sangat , namun kualitinya sangat-sangat tip top.  Kerana itulah ramai pelanggan yang hubungi saya untuk barang-barang keperluan rumah, mekap,facial dan sebagainya. 

Berbalik kepada harga Ubat gigi glister.  Harga pembelian adalah RM29.35 sahaja. Postage RM8 sahaja ke semenanjung. Sabah Sarawak postage RM10.  Murah sangat berbanding penggunaannya selama 6 bulan. Jadi, terlalu lalu berbaloi.  Dijamin sangat-sangat puas hati dan selain itu, saya akan consult anda untuk menggunakan barang-barang ini. 


Anda boleh wassap saya di (0105012717) untuk maklumat yang lebih lanjut.
KLIK WHATSAPP DI SINI (Whatsapp)

Tiada ulasan: