Testimoni #1 Jus Aimra'a: Payudara Dan Punggung Besar Dan Bulat - Rina Zul

Jumaat, 13 September 2019

Testimoni #1 Jus Aimra'a: Payudara Dan Punggung Besar Dan Bulat


Alhamdulillah, dengan Jus Aimra'a, aset payudara dan punggung lebih besar. Bukan senang nak dapatkan tubuh badan yang ideal dan mantap, nak nak pula payudara besar dan bulat. Aummm. Rin terima feedback terbaik di Group SihatCantik ni. Kebanyakan pengguna Jus Aimra'a memang akan cakap Payudara mereka nampak makin besar. Seronok tu, berita baikkkkk baq hang!

"Saya rasa saya ni kategori naik cepat kot, ramai perasan aset saya makin besar"

Aset payudara ni kalau kecil nampak tak padat, kalau besar tu nampak padat, bulat, besar dan cantik. Takkan nak biarkan kalau ada cara untuk cantikkan dan besarkan payudara dengan herba yang selamat. Dengan mengamalkan Jus Aimra'a, kesan yang optimum dan berterusan sehingga suami pun suka kita amalkannya.  Suami sis pun banyak kali puji sis dan puji jus aimra'a sekali. Kemain lagi tu.




Jus Aimra'a mengandungi herba Pueraria Mirifica yang memberi manfaat terbaik terhadap payudara dan punggung.  Selalunya wanita yang inginkan tubuh badan cantik dan payudara yang mantap terlupa menilai khasiat herba atau sesuatu produk. Itulah kesilapan anda semua, sepatutnya anda perlu menilai dan menyelidik akan khasiat dan zat untuk menjadikan payudara dan punggung besar, mantap dan hebat. Jangan percaya dengan kata-kata sahaja, tapi percayalah dengan fakta.

Dek kerana ramai wanita yang memerlukan makanan tambahan atau herba untuk membesarkan payudara dan punggung, Jus Aimra'a diformulasikan dengan gabungan Pueraria Mirifica, Delima dan Kurma. Banyak manfaat dan nilai Jus Aimra'a dalam mencantikkan dan menyihatkan luar dalaman seorang wanita. 

Tindak Balas Jus Aimra'a

Kurma dan Delima memberi kesan positif terhadap kulit dan dalaman tubuh badan. Kurma menjadikan tubuh badan anda lebih bertenaga dimana tenaga luar dan dalam akan lebih banyak berbanding biasa, bukan apa, maksudnya anda akan sukar untuk letih. Kerja dari 9 pagi sampai 9 malam pun, akan kurang rasa letih. Badan pula segar dan tak penat macam selalu. Feedback ini dikongsikan oleh pelanggan Jus Aimra'a bernama (Ayu,27).

Memang puas hati sebab apa yang pelanggan nak semua dapat dari 1 Jus ini. 

Minggu Pertama: Terasa kulit anjal dan lebih licin. Rasa kenyang dan tak banyak makan.
Minggu Kedua:  Terasa payudara membesar sedikit 
Minggu Ketiga: Payudara membesar, rasa perut ramping sikit
Minggu Keempat: Terasa punggung makin membesar

Apapun, kesan tindak balas jus bergantung kepada jenis tubuh seseorang individu. Herba Pueraria Mirifica sangat berkesan dalam meningkatkan saiz punggung dan payudara wanita dengan baik sekaligus memcantikkan bahagian dalaman wanita. Jom lihat kelebihan herba Pueraria Mirifica.

Kelebihan Pueraria Mirifica


Terdapat banyak kelebihan pueraria mirifica wajib anda tahu, semuanya terdapat dalam Jus Aimra'a yang menjadi peneman setia semua wanita. Dengan adanya Jus Aimra'a , anda akan mendapat segala manfaat-manfaat pueraria mirifica ini.

Payudara Dan Punggung



Kelebihan Pueraria Mirifica #1:  Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
Kelebihan Pueraria Mirifica #2:  Memantapkan lagi bentuk dan menjadikan ia lebih padat dan besar, bentuk yang cantik dan bulat besar.
Kelebihan Pueraria Mirifica #3:  Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut akibat zat tersekat dan sebagainya.
Kelebihan Pueraria Mirifica #4:  Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara dengan lebih cantik.
Kelebihan Pueraria Mirifica #5:  Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Kelebihan Pueraria Mirifica #6:  Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
Kelebihan Pueraria Mirifica #7:  Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

Rahim Dan Vagina



Kelebihan Pueraria Mirifica #8:  Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
Kelebihan Pueraria Mirifica #9:  Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
Kelebihan Pueraria Mirifica #10:  Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
Kelebihan Pueraria Mirifica #11:  Melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
Kelebihan Pueraria Mirifica #12:  Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Kelebihan Pueraria Mirifica #13:  Menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
Kelebihan Pueraria Mirifica #14:  Menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.


Aduh, seronoknya baca manfaatnya kan. Apa lagi, kena minum Jus Aimra'a lah macam ni. Jus Aimra'a lulus KKM, berdaftar SSM, Halal, bertaraf kilang GMP, sihat dan selamat untuk anda amalkan! Jom whatsapp sekarang untuk consultation Percuma berkaitan Jus Aimra'a.



Jom baca juga:


Tiada ulasan: